ԿԸՀ-ն ամփոփել է բոլոր` 2005 տեղամասերի նախնական արդյունքները          «Անկախ դիտորդը» պահանջելու է անվավեր ճանաչել 12/13 և 35/65 տեղամասերի արդյունքները       Փաշինյանի հայտարարություններն իր «հաղթանակի» և միանձնյա իշխանություն ձևավորելու մասին վերածվում են իշխանության յուրացման քայլի    

13 մայիս 2023 16:20

Վիտամին D-ի օգտագործումը կարող է նվազեցնել քաղցկեղից մահացության հավանականությունը

Վիտամին D-ի օգտագործումը կարող է նվազեցնել քաղցկեղից մահացության հավանականությունը, պարզել են Քաղցկեղի ուսումնասիրման գերմանական կենտրոնի գիտնականները։ Նրանց հետազոտությունը հրապարակվել է Ageing Research Reviews ամսագրում։


Հետազոտողներն ուսումնասիրել են 14 հետազոտությունների տվյալները, որոնք իրականացրել է Քաղցկեղի հետազոտության գերմանական կենտրոնը, դրանց մասնակցել է մոտ 105 հազար մարդ։ Քաղցկեղից մահացությունը ոչ մեծ չափաբաժնով վիտամին D3-ի ամենօրյա ընդունման դեպքում 12 տոկոսով ավելի ցածր է եղել։ Այս արդյունքը նկատվել է նաեւ թե՛ դրա պակասն ունեցող, թե՛ այդ պակասը չունեցող մարդկանց մոտ։ Բարձր չափաբաժինները, որոնք ընդունվել են մեծ միջակայքերով, քաղցկեղից մահացության վրա ազդեցություն չեն ունեցել։




Արդյունքը հատկապես նկատելի է եղել հաստ աղիի քաղցկեղ ունեցող պացիենտների մոտ. 59 տոկոսի մոտ նկատվել է վիտամին D3-ի պակաս, ինչը կապված է եղել աննպաստ կանխատեսման հետ։


Հետազոտողների կարծիքով՝ մահացության նվազումը կապված է կալցիտրիոլ հորմոնի արտադրման հետ, որն օրգանիզմում սինթեզվում է վիտամին D3-ից եւ, ենթադրաբար, կարող է խանգարել ուռուցքի մեծացմանը։


Վիտամինի ամենօրյա օգտագործման հետազոտությունների ավելի մանրամասն ուսումնասիրությունը նաեւ ցույց է տվել, որ 70 եւ ավելի բարձր տարիքի մարդիկ ավելի շատ են շահել վիտամին D3-ի թերապիայից։ Բացի այդ, արդյունքն առավել ակնհայտ էր, երբ վիտամին D-ի ընդունումը սկսվել էր մինչեւ քաղցկեղի հայտնաբերումը։


Մեկնաբանություններ


Համընկնող լուրեր